HuNoK

Karakterek

MENÜ

 



Vicious Summoner (Gonosz Idéző)

Ez a karakter képes magának lényeket idézni,amik a segítségére vannak mindig.Jó harcos,de mágus is lehet attól függ,hogy te neked melyik felépítés tetszik jobban,ugyanis mindkét fajta Summonernél meg van a lehetőségünk támadó,kombinált vagy pedig védekező beállítotságra.

Leosztás(Stat):

Erő(Strenght): Ezt akkor szokták a Summonerek használni,ha páros pengét(twinsword) használnak,viszont ez öszhangba kell legyen más dolgokkal is.Az erő(strenght) mint a nevéből is rájövük fizikai sebzést(physical damage) ad karakterünknek.

Kézügyesség(Dexterity): Nos ez az amire a Summonernek semmi szüksége,ennél a karakternél erre nem szabad tegyünk 1 pontot sem!

Életerő(Heal): Ezt előszeretettel használják a Summonerek is ugyanis sok életük(HP) és elégg jó védelmük(defense) lessz tőle,viszont ezt sem szabad túlzásba vinni...ez is leginkább attól függ,hogy milyen beállítotságuak vagyunk.

Lelkierő(Spirit): Ez arra jó,hogy növelje a mánánkat(MP),leginkább a varázsló beállítotságú játékosok használják,viszont a Summonereknek erre mindig kell pontot rakjanak,ugyanis a fegyvereikhez szükséges.

Eltérő leosztások?!:

Az előbb már elmondtam,hogy a Summonerek jó harcosok lehetnek vagy akár mágusok is.Mindkettő egyszerre nem igazán.Az alapja a felépítéseknek(build) itt is az,hogy milyen szerepet szeretnél betölteni,védekező(defensive) vagy támadó(offensive).Ez a karakter is nagyon kiegyensúlyozott,nagyon kell figyelnünk,tehát hogy a felépítésünknek(build) megfelelően osszuk el a pontjainkat.

Tehát íme itt vannak a felépítések:

Twin Sword Summoner (harcos felépítés): Fegyvere a páros penge(twinsword).Támadásai gyorsak és könnyen leállítja az ellenség támadásait(úgymond leveri azt).A támadások sebzése(damage) a leosztásodtól függ.

Minden szint lépéskor: 4 Erő(strenght) és 1 Életerő(heal)
-Ez a felépítés a fizikai támadást(physical attack) nyújtja a Summonerek számára.Mivel elégg gyors támadásai vannak a karakternek szép párosítás ez,hiszen gyors és erős támadásokat eredményez és elégg nagy sebzést(damage).Figyelnünk kell viszont a lelkierőnkre(spirit) is,csak annyit adjunk a karakternek ami a következő fegyverhez szükséges.Ezt a fajta leosztást hívják még maximális erő leosztásnak is.

Minden szint lépéskor: 3 Erő(strenght) és 2 Életerő(heal)
-Ez a felépítés egy kiegyensúlyozott támadó felépítés.Gyengébb a sebzése(damage) mint az előző felépítésnek,de kicsivel több is az életereje(HP).Itt is figyelnünk kell,hogy csak annyi lelkierőt(spirit) adnunk a karakternek ami a következő fegyverünkhöz szükséges,soha ne többet!

Minden szint lépéskor: 2 Erő(strenght) és 3 Életerő(heal)
-Ez a felépítés egy kiegyensúlyozott védekező felépítés.Több az életereje(HP) mint az előző felépítésnek,viszont gyegébb a sebzése(damage).Szükséges a lelkierőre(spirit) is adnunk,de csak annyit amennyit a következő szintű(lvl) fegyverünk igényel!

Minden szint lépéskor: 5 Életerő(heal)
-Ez a felépítés a maximális védelmet(defense) hozza ki Summoner karakterünkből.Jóval ellenálóbb mint bármelyik másik felépítés,viszont a támadása nagyon gyenge.Ennél a fajta leosztásnál is figyelnünk kell,hogy elegendő lelkierőt(spirit) és erőt(strenght) adjunk annak megfelelően amit a következő fegyverünk igényel.

Staff Summoner (mágus felépítés): Fegyvere a varázs bot(staff).Támadásai varázslat alapúak,tehát szüksége lessz a varázslatokra és amit a varázslatok használnak máná pontra(MP).

Minden szint lépéskor: 1 Életerő(heal) és 4 Lelkierő(spirit)
-Ez a felépítés a legerősebb varázs támadást(magic attack) eredményezi a Summonerek számára.Ez abban különbözik a maximális erő(strenght) felépítéstől,még hogy a támadások távolsági támadások lesznek,azaz nem kell közel legyünk az ellenfelünkhöz,hogy annál sebzést(damage) okozzunk.Ezt a fajta leosztást hívják maximális lelkierő leosztásnak is.Itt figyeljün arra,hogy a következő fegyverünkhöz megfelelően adjunk pontokat az erőre(strenght) is.

Minden szint lépéskor: 2 Életerő(heal) és 3 Lelkierő(spirit)
-Ez a felépítés egy kiegyensúlyozott támadó felépítés.Gyengébb a varázs támadása(magical attack) mint az előző felépítésnek(build),viszont kicsivel több az élete(HP) ami olykor nagyon is jól jön.Itt is figyelnünk kell,hogy a következő fegyverünk viseléséhez megfelelően adagoljunk pontot az erőre(strength).

Minden szint lépéskor: 3 Életerő(heal) és 2 Lelkierő(spirit)
-Ez a felépítés egy kiegyensúlyozott védekező felépítés.Kicsivel gyengébb a támadása,de jobb a védelme mint az előző felépítésnek(build).A következő szintű fegyverhez elegendő pontot adjunk az erőre(strenght),soha se többet!

Minden szint lépéskor: 5 Életerő(heal)
-Ez a felépítés mint már mondtam a maximális védelmet(defense) nyújtja a Summoner-ünknek,viszont gyegébb lessz a támadása bármelyik másik felépítésénél.Figyeljünk hogy elegendő pontot adjunk az erőre(strenght) és a lelkierőre(spirit),a következő fegyver viselésének érdekében.

Sajnos nem lehet meghatározni,hogy melyik leosztás a legjobb PvP-re,de szerintem az amelyikhez te a legjobban tudsz alkalmazkodni.Végülis minden leosztás jó majdnem mindenre,az eltérések leginkább a maximális erő(strenght),lelkierő(spirit) és életerő(heal) felépítések között vehetőek észre.Ahogy mondják izlések és pofonok...

 

Asztali nézet