HuNoK

Karakterek

MENÜ

 


Segnale

Ez egy nagyon kiegyensúlyozott karakter,kítűnik bármely más karakter közül,de viszont ami nem erőssége az a támadási sebessége,ugyanis nagyon lassan támad.

Leosztás(Stat):

Erő(Strenght): Ezt akkor szokták használni a Segnale-k,ha tőrt(dagger) használnak fegyverként,ugyanis a Segnale-k képesek kis szintű(lvl) tőrt(dagger) hordani,ilyenkor ez ad nekünk közeli fizikai támadást(physical melee attack).

Kézügyesség(Dexterity): Ez növeli a fizikai távolsági támadást(physical range attack),azaz a normális vér korbács(bloodwhip) támadásainkat.Ugyanakkor megnöveli a támadási arányunkat(attack rate) ami azt jelenti,hogy növeli a sikeres támadási arányunkat(succesful attack rate).Növeli még a blokkolási arányunkat(block rate),ami azt jelenti,hogy az ellenünk irányuló támadáskor nagyobb az esély,hogy blokkoljuk azt és növeli az elővigyázatossági arányunkat(guard rate),ez pedig azt jelenti,hogy az elővigyázatosságunk nő az ellenünk való támadáskor.

Életerő(Heal): Ezzel növelhetjük a fizikai védelmünket(physical defense),de ez azzal jár,hogy a fizikai sebzésünk(physical damage) gyengül.Hatása az életerőnkön(HP=health point) vehető észre ami nem túl rossz,viszont ha nincs az ellenálló(knockback) és megszakító(interruption) képességünk elégg gyenge.

Lelkierő(Spirit): Ez a varázs támadásaink erejére(magical attack power) van hatással,azaz az átok alapú támadásokra(curse based attack).Ugyanekkor még hatásal van a mánánkra(MP=mana point) is.

Eltérő leosztások?!:

Mivel az előbb már említettem,hogy a Segnale egy kiengyensúlyozott karakter a leosztásod úgy kell eldöntened,hogy te milyen szerepet szeretnél a játékba betölteni.Egyes emberek életadóak(healers) szeretnek lenni,mások az ellenséget szeretik támadni,ez az alapja annak ami befolyásolja a te leosztásod,azaz hogy milyen pontokat adj a karakterednek,ezt úgy nevezik hogy felépítés(build).

Tehát íme a felépítések:

Glass Cannon (maximum kézügyesség felépítés): Fegyvere a vér korbács(bloodwhip).Ez a fajta felépítés könnyen fejlődik az elején,viszont a legtöbb ember újra építi ennél a felépítésnél karakterét az 59dik szint(lvl) elérésekor,amikor átok képess(cursefield) lessz és elkezd szüksége lenni a mánára(MP) a készségei(skill) érdekében.Ez a felépítés jó a csapások(damage) növelésére és a mánánk(MP) is kiegyensúlyozott,de viszont nagyon kevés az életünk(health),ezáltal pedig gyengébb az ellenállóságunk(knockback) és a megszakító(interruption) képességünk.

Ez a felépítés a következőkre igényli a pont rakást: Minden pontot a kézügyességre(dexterity) kell tenni,amit nem igényel az életerő(heal) és a lelkierő(spirit).A lelkierőre(spirit) annyit kell rakni,amennyit a következő fegyvered igényel,az életerőre(heal) pedig annyit amennyi elegendő a túlélésre.


Hybrid (bőséges életerő felépítés): Fegyvere a vér korbács(bloodwhip).Ez a fajta felépítés a legelterjetebb a játékban,ennek segítségével jó eredményeink lehetnek úgy PvE-be(játékos vs környezet) mint PvP-be(játékos vs játékos),tehát ez a felépítés jó mindkettőre.Ez a felépítés nem tudd olyan jó csapásokat(damage) adni mint az előző,de viszont itt sokkal több az életünk(health) és a pajzsunk(shield),de nem annyira mint a maximum életerő(heal) felépítésnél.

Ez a felépítés a következőkre igényli a pont rakást: Minden pontot az életerőre(heal) kell tenni,amit nem igényel a kézügyesség(dexterity) és a lelkierő(spirit).A kézügyességre(dexterity) és a lelkierőre(spirit) csak annyi pontot kell tegyünk ami a következő fegyverünkhöz szükséges.


The Meattank (maximum életerő felépítés): Fegyvere lehet a vér korbács(bloodwhip) és a tőr(dagger).Ez a fajta felépítés a legjobban túl élő képességű.Ez is előnyös a PvE-be és a PvP-be is.Ez a fajta felépítés az 59dik szint(lvl) elérése után a legalkalmasabb amikor átok képes(curse field) lessz karakterünk.Egyes játékosok több pontot raknak a lelkierőre(spirit),hogy ezzel több mánájuk(MP) és nagyobb átok csapásuk(curse damage) legyen,mint amennyit a fegyverük igényel.A legtöbb ember aki ezt a felépítést használja gyenge lessz a kézügyességük(dexterity) és a lelkierejük(spirit),tehát rákényszerűlnek,hogy kis szintű(lvl) felszerelést(gear) hordjanak.Sajnos ennek a felépítésnek csak kevés a máná pontja(MP) és gyenge a csapások sebzése(low damage).

Ez a felépítés a következőkre igényli a pont rakást: Minden pontot az életerőre(heal) kell tenni.Lelkierőből(spirit) annyit kell tenni amit a fegyverünk igényel.Mivel két fajta fegyverünk lehet a fegyverünktől függően tehetünk kézügyeséggre(dexterity)(abban az esetben ha vér korbácsot(bloodwhip) akarunk használni) vagy erőre(strength)(abban az esetben ha tőrt(dagger) akarunk használni)viszont ezekből csak annyit amennyit a fegyver igényel SOSE TÖBBET!

Vigyázz!:Ha tőrt(dagger) használsz csak a következő készségeket(skill) használhatod:skills of the
curse(az átok készségek),heal trees(életadó fák) and the ubbernoobish Ruins skill(rom? készség).


Main Healer(életadó) / Nuker(nuker) (maximum lelkiérő felépítés): Fegyvere a vér korbács(bloodwhip).Ez egy érdekes fajta felépítés ugyanis a lelkierő(spirit) megnöveli a varázslatok sebzését és ez nagyobb szinteken(lvl) elégg hatásos,leginkább akkor amikor "Curse Field" és az "Evil Crow" elérhető lessz a karakter számára.Akárhogyis a "Backdraft", "Dread Nail" és "Ruins Skull" mindegyike átok alapú támadás(curse based attack) ennélfogva nagyon jók lesznek ezek a csapások(damage)!Előnye még az ennek a felépítésnek,hogy nagyon sok a máná pontja(MP),hátránya pedig az,hogy gyenge a fizikai támadása(physical attack) és a játékosoknak nagyon kell figyelniük mennyi életerőt(heal) adnak ugyanis a kevés élet pont(HP) kevés ellenállóságot(knockback) eredményez.

Ez a felépítés a következőkre igényli a pont rakást: Minden pontot a lelkierőre(spirit) kell tennünk.Kézügyességre(dexterity) csak annyit,hogy egy kis szintű vér korbácsot(bloodwhip) használhassunk és az életerőre(heal) csak annyit kell tenni hogy épp túl éljük.


Combat Healer(harci életadó) / Nuker(harci nuker) (bőséges lélekerő felépítés): Fegyvere a vér korbács(bloodwhip).Az ötlete ennek a felépítésnek(build) az,hogy több fizikai sebzést(physical damage) és több átok sebzést(curse damage) okozzon,legyen elegendő máná pontja(MP) és hogy buff-olja a partyt amikor arra szükség van.A külömbség eközött és az előző felépítés között az is,hogy ez a fajta felépítés a szintjének(lvl) megfelelő fegyvert használhat és az életed(HP) végig kiegyensúlyozott lessz.Ennél a felépítésnél az átok varázslatok sebzése(curse damage spells) megnő viszont kevesebb lessz a máná pontunk(MP) mint az előző felépítésnél.Negatívuma ugyan az mint az előző felépítésnek,a játékosnak nagyon kell figyelnie az életerőre(heal),hogy mennyi pontot adunk rá.

Ez a felépítés a következőkre igényli a pont rakást: Minden pontot a lelkierőre(spirit) kell tenni.A kézügyeségre(dexterity) annyit,hogy a szintünkhöz(lvl) megfelelő fegyvert használhassuk,az életerőre(heal) pedig annyit,hogy épp túl élhessük.

 

Asztali nézet